Cum cumpar?

• Comanda online

Puteti comanda produsele dorite de dvs.  creand un cont nou daca nu aveti, fie folosind contul deja creat.

Comanda online fara sa faci un cont de client ( NOU !!! )

Puteti comanda acum produsele dorite de dvs.  fara sa creati un cont de client eColorat. Si in aceasta varianta va trebui sa furnizati o adresa valida de email precum si alte date pentru a putea sa livram comanda dvs. ( conform legislatiei orice comanda va fi livrata cu emiterea unei facturi pentru care sunt necesare date de identificare atat pentru comenzile realizate de persoane fizice cat si de firme).

Totusi va recomandam sa va creati un cont de client eColorat pentru a putea sa aveti acces la informatii despre comenzile Dvs. (status comanda, livrare, facturi, date cont, actualizare date cont, schimbare adrese de livrare, facturare s.a.m.d.).

Inregistrare client

Se poate face inainte de a lansa comanda prin accesarea linkului din partea dreapta sus a ecranului sau dupa ce ati introdus toate produsele in cosul de cumparaturi si apasati butonul "Finalizare comanda". Este importanta completarea corecta si exacta a tuturor campurilor obligatorii solicitate in formularul de inregistrare. Pentru facturare trebuie sa alegeti tipul de persoana: fizica sau juridica. Adresa de livrare poate sa fie aceeasi cu cea de facturare, in acest caz nemaifiind nevoie sa o completati, sau diferita, in acest caz trebuind se debifati "foloseste adresa de facturare" si sa completati campurile solicitate. Aceasta operatiune este necesara o singura data; pentru a va autentifica la revenirea pe site este necesara introducerea utilizatorului(adresa de e-mail) si a parolei de acces. Dupa inregistrare veti primi un e-mail cu datele contului Dvs.

Daca realizati comenzi pentru care sunt necesare operatiuni de facturare si intampinati greutati in adaugarea datelor firmei (CUI sau J) nu va ingrijorati. Este suficient sa adaugati doar numele corect si complet al firmei si sistemul nostru va identifica automat aceste date (CUI sau J). Daca totusi aveti nevoie de ajutor va rugam sa ne contactati utilizand formularul de contact eColorat sau telefonic la 0730 372 355 (L-V 10.00 - 15.00) sau pe WhatsApp (disponibil non-stop / vom raspunde solicititarilor dvs. in cel mai scurt timp posibil).

Alegerea produselor

Navigati in meniul din partea stanga a paginii prin categoriile si subcategoriile de produse pana gasiti produsul dorit sau cel care se potriveste cel mai bine nevoilor dvs. Puteti folosi, deasemenea, diferite optiuni de filtrare a produselor. In cazul in care cunoasteti exact produsul pe care il cautati, il puteti identifica folosind optiunea "Cauta" din meniul din partea de sus a ecranului. Dupa ce ati identificat produsul cautat, specificati cantitatea si, daca este cazul, alegeti dimensiunea/suportul etc., apoi apasati butonul „Adauga in cos". Puteti relua operatiunea pentru fiecare produs pe care doriti sa il comandati.

Cosul de cumparaturi

Accesand pagina cosului de cumparaturi din partea dreapta sus a ecranului, aveti posibilitatea sa vizualizati produsele selectate. Apasand butonul "Editare Cos", aveti posibilitatea sa modificati cantitatile comandate sau sa renuntati la unele din ele inainte de a trimite comanda finala, de asemenea, puteti calcula costul transportului pentru comanda dvs. Tot aici, daca aveti cont creat, puteti sa vizualizati comenzile anterioare sau sa modificati datele contului dvs.

Finalizare comanda

Dupa alegerea tuturor produselor dorite, puteti finaliza si trimite comanda din pagina cosului de cumparaturi apasand butonul "Finalizare comanda". Daca sunteti inregistrat ca si client, trebuie sa alegeti modalitatea de plata, puteti adauga observatii suplimentare si "Plasati comanda". Veti primi un e-mail automat ce va contine detaliile despre comanda dvs. Va vom tine la curent in legatura cu statusul comenzii dvs. si veti afla in timp util cand comanda a fost pregatita, trimisa la curier si livrata.

ATENTIE : Incercam sa iti oferim cele mai bune preturi. Exista costuri logistice pentru orice comanda, indiferent de valoare.

Ca sa putem sa iti oferim cele mai bune preturi pentru produsele eColorat pentru a putea valida o comanda este necesara o achizitie de produse (fara taxa de livrare) de minimum 10,00 lei (fara TVA).

Alte modalitati de comanda

In afara de comanda online, puteti comanda produsele prezentate pe www.ecolorat.ro  telefonic la 0730 372 355 (L-V 10.00 - 15.00) sau pe WhatsApp (disponibil non-stop / vom raspunde solicitarilor dvs. in cel mai scurt timp posibil) sau prin e-mail , folosind formularul de contact din pagina „Contact" sau alte modalitati de contact din pagina "Despre noi"

 

Plata

Modalitati de plata:


1. Plata ramburs*: in numerar (lei - maxim 5000 ron), la livrare (clienti persoane juridice sau persoane fizice), catre comisionarul care efectueaza livrarea (firma de curierat Dragon Star sau Urgent Cargus).

Exceptie: Pentru produse cu valoare mai mare de 2000 lei si pentru comenzile personalizate, este necesara plata in avans prin OP/virament bancar a minim 30% din valoarea acestora. Prin Comanda personalizata se intelege: .....produse realizate la cererea clientului si care nu sunt disponibile in stoc pe ecolorat.ro


2. Ordin de plata/virament bancar (clienti persoane juridice sau persoane fizice).

In acest caz, se va emite o factura proforma care se va transmite la adresa de e-mail comunicata de catre cumparator.

Doar dupa efectuarea platii si confirmarea primirii banilor, comanda va fi procesata si livrata la adresa Dvs.

SC SMART MEDIA SRL Str. Buziasului, nr.36, Lugoj, Timis

CUI : RO17152135

Cod RC : J35/175/2005

Banca : Raiffeisen Bank RO21 RZBR 0000 0600 2089 9538

Pentru comenzi realizate cu plata in TREZORERIE (doar dupa ce acest tip de plata a fost acceptat si confirmat de noi)

Pentru plati prin trezorerie plata se va efectua in Contul RO24TREZ6235069XXX003149


3. 
Plata numerar : pentru clientii care ridica produsele de la sediul Smart Media (strada Buziasului, nr.36, Lugoj, judetul Timis, Romania).

Important: Dacă există 1 comanda ( pentru acelasi client persoana fizica sau companie sau aceeasi adresa de livrare) de tip plata prin numerar la livrare refuzata fără motiv, ne rezervam dreptul să nu mai onorăm comenzile Dvs. în viitor. În cazul în care produsul/produsele/comanda ajunge în stare bună dar refuzați livrarea, nu veți mai putea utiliza plata prin numerar la livrare în viitor. Dacă v-ați răzgândit, vă recomandăm să ne contactați înainte cu email la info@ecolorat.ro sau telefonic la 0730 372 355 (luni - vineri 10.00 - 15.00). Dacă pachetul încă nu a fost expediat , vă putem ajuta să anulați comanda.