Politica de retur

Ne dorim ca fiecare client sa fie pe deplin multumit de produsele cumparate!

La primirea coletului, va rugam sa verificati coletul inainte de semnarea procesului verbal. Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind continutul unor colete trebuie facute in momentul livrarii pe AWB sau prin intocmirea unui proces verbal de constatare, refuzand primirea coletului si plata transportului. Daca va aflati intr-o asemenea situatie va rugam sa ne contactati cat mai repede la 0730 372 355 sau la 0747 11 55 80, chiar in  momentul in care curierul se afla la Dvs. pentru a clarifica situatia.

Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, ne pun in imposibilitatea de a rezolva aceste probleme.

 

     1. Conform O.U.G. 34/2014, consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile calendaristice pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere.

Pentru returnare, nu se accepta produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, zgarieturi sau produsele care au ambalajul original rupt sau desfacut, de asemenea nu se pot returna produse care prezinta urme de utilizare.

Cumparatorul poate sa isi exercite dreptul de retragere prin orice mijloc de comunicare (e-mail, fax) sau folosind acest FORMULAR DE RETUR


Clientul suporta costurile de retur in totalitate ( trimitere prin curier rapid, ales de catre client), cu exceptia situatiilor prevazute in aceasta pagina la punctul 2 ( produsul comandat nu este conform cu specificatiile de pe site).

Rambursarea sumelor se va face in maxim 14 zile de la returnarea produselor si numai dupa ce Smart Media a confirmat primirea produselor returnate si faptul ca produsele sunt conforme cu conditiile de returnare ( inclusiv faptul ca nu se pot returna produse care prezinta urme de utilizare). Cumparatorul are obligatia de a suporta cheltuielile de retur (clientul va alege serviciul de curierat dorit). Smart Media nu va raspunde pentru acest contract de returnare a produselor  returnate de cumparator, intreaga relatie contractuala fiind realizata intre cumparator si serviciul de curierat ales de cumparator pentru returnarea produselor.

  1.  Produsul comandat nu este conform cu specificatiile de pe site

Daca produsul receptionat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile prezentate pe site sau prezinta defect, cumparatorul poate solicita returnarea acestuia pentru a fi inlocuit cu un alt produs sau poate opta pentru rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, cumparatorul va plati diferenta. Daca valoarea produsului inlocuitor este mai mica, cumparatorul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de catre  SMART MEDIA.

Daca un anumit produs nu poate fi inlocuit cu un altul de catre S.C. SMART MEDIA  S.R.L., atunci vi se va restitui contravaloarea acestuia. S.C. SMART MEDIA  S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 14 zile de la data la care produsul a ajuns in posesia sa.

In cazul in care doriti sa returnati un produs, va rugam sa ne contactati!

  1.  Produsele personalizate realizate la comanda de ecolorat

Daca doriti sa returnati produse care au fost realizate la comanda de ecolorat ( produsele personalizate cu machete, informatii, logo companie) va rugam sa ne contactati. Ne rezervam dreptul de a evalua o posibila deducere de valoare din suma totala de returnat catre client in conditiile in care aceste produse nu vor mai putea fi comercializate de catre ecolorat fiind deja personalizate. Aceste produse nu au acelasi regim de retur cu majoritatea produselor de pe ecolorat.ro Aceste produse sunt fie produsele de pe site cu functia PERSONALIZEAZA sau ORICE alt produs realizat la comanda de ecolorat in urma unei comenzi prin email, suport chat, suport WhatsApp sau suport telefonic

  1.  Produsele comandate telefonic, email, suport chat, suport SMS, suport WhatsApp

Daca produsele ce urmeaza a fi returnate au fost comandate telefonic acestea se vor califica pentru regulile generale de retur si cu respectarea celor cuprinse in categoria 1 (14 zile calendaristice), doar daca comanda telefonica a fost confirmata de catre client si acesta a fost de acord sa fie realizata si procesata o asemenea comanda si doar daca clientul a raspuns la cererile de confirmare transmise de ecolorat prin orice mijloace - telefonic, email, suport chat, suport SMS, suport WhatsApp. In caz contrar ne rezervam dreptul de a nu accepta pentru retur produse care fac parte dintr-o comanda telefonica, clientul purtand intreaga responsabilitate pentru transmiterea eronata in timpul comenzii a unui cod , referinta, id, suport, dimensiune, macheta, aspect, imagine sau denumire produs.

Pentru a procesa o cerere de retur este posibil sa va solicitam dovezi (imagini cu produsul comandat, factura)  sau alte informatii suplimentare in cazul in care doriti sa returnati un produs comandat pe eColorat.ro 

Important: Dacă există 2 comenzi ( pentru acelasi client persoana fizica sau companie sau aceeasi adresa de livrare) de tip plata prin numerar la livrare refuzate fără motiv, ne rezervam dreptul să nu mai onorăm comenzile Dvs. în viitor.

În cazul în care produsul/produsele/comanda ajunge în stare bună dar refuzați livrarea, nu veți mai putea utiliza plata prin numerar la livrare în viitor.

Dacă v-ați răzgândit, vă recomandăm să ne contactați înainte cu email la info@ecolorat.ro sau telefonic la 0730 372 355 (luni - vineri 10.00 - 16.00).

Dacă pachetul încă nu a fost expediat , vă putem ajuta să anulați comanda.

---------------------------------------------------------------------------------

Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor : www.anpc.gov.ro