Livrare 

Acest magazin online este destinat exclusiv livrarii de produse catre clienti persoane juridice, persoane fizice, persoane fizice autorizate, intreprinderi individuale sau intreprinderi familiale, numai la adrese de pe teritoriul Romaniei. In momentul livrarii, o persoana cu varsta de minim 18 ani, reprezentand persoana fizica sau juridica, va semna pentru toate produsele expediate.

Orice comanda va fi livrata in limita stocului disponibil, cu conditia ca aceasta sa fi fost confirmata de catre SMART MEDIA. Termenul de livrare a produselor - prin curier (Sameday sau Cargus) cel tarziu in 48 de ore daca produsele exista in stocul www.ecolorat.ro, din momentul confirmarii comenzii, in zilele lucratoare  sau conform termenului de livrare comunicat clientului in cazul in care  produsele nu sunt pe stoc si  vor trebui confectionate de SMART MEDIA. In ziua de sambata si duminica nu se fac livrari. In anumite cazuri, in functie de disponibilitatea produselor, timpul de livrare se poate prelungi cu acordul clientului.

In cazul in care cumparatorul nu a fost gasit la adresa de livrare in ziua livrarii, curierul va contacta cumparatorul pentru a stabili de comun acord o noua intalnire. Sunt efectuate maxim 2 incercari de livrare de catre curierul care a fost ales in timpul comenzii. Urmatoarea incercare de livrare (incercarea de livrare nr.3) este tarifata suplimentar de catre curier. In acest caz veti putea ridica comanda chiar Dvs. din sediul curierului ( in termen de 72 ore / 3 zile dupa ultima incercare de livrare) (daca nu s-a putut livra la cele 2 incercari de livrare).

Va recomandam sa contactati curierul pentru a intra in posesia produselor in maximum 5 zile dupa prima prezentare a curierului la adresa de livrare sau dupa prima incercare de livrare. Dupa expirarea acestui termen de 5 zile, produsele din comanda vor fi automat returnate de catre curier catre eColorat.

In cazul comenzilor refuzate sau returnate costul de livrare al expeditiei va fi facturat in urmatoarea comanda si suportat de catre client, individual de pretul de livrare pentru noua comanda.

Aria de livrare : livrăm doar în România.

Termenul de livrare se refera la termenul in care SMART MEDIA livreaza produsele catre curier.

Pentru comenzile plasate sambata, duminica sau in alte sarbatori legale procesarea comenzilor se va face in ziua de luni sau in prima zi lucratoare dupa sarbatorile legale.

Ridica GRATUIT comanda ( aceasta varianta este disponibila doar in cazul in care clientul care a realizat comanda alege sa preia comanda personal de la sediul nostru din Lugoj, strada Buziasului, nr.36, judetul Timis). Pentru acest tip de livrare va rugam sa asteptati o confirmare (prin email sau telefonic) din partea noastra in care sunteti anuntat ca produsele comandate de Dvs. sunt pregatite si gata de livrare. Aceasta implica o durata de 24-48 ore de la momentul efectiv al comenzii si se calculeaza doar pentru zilele lucratoare. Astfel o comanda realizata sambata sau duminica ori in alte zile de sarbatoare legala va fi procesata si gata pentru livrare incepand de luni  sau ziua lucratoare imediat dupa ziua de sarbatoare legala + 24-48 ore. Doar dupa ce primiti email de confirmare de la noi puteti sa ridicati comanda de la sediul ecolorat.

Pentru comenzile care depasesc  500 Lei + tva, transportul este GRATUIT* in Romania in localitatile pentru care Sameday sau Cargus nu percepe un tarif suplimentar pe kilometru, iar in cazul in care valoarea comenzii este mai mica de 500 lei + tva Lei, se va percepe o taxa de expediere de 19 Lei + tva*(Sameday) sau 21 lei + tva*(Cargus) . Transportul este GRATUIT* (comenzi peste 500 lei + TVA)  pe teritoriul tarii DOAR in localitatile pentru care Sameday sau Cargus NU percepe un tarif suplimentar pe kilometruDaca este realizata o comanda care beneficiaza de transport gratuit dar care este livrata in localitati unde curierul nu are livrare urmeaza sa fie calculate costuri pentru nr. de km suplimentari care sunt comunicati clientului, urmand ca acesta sa suporte aceste costuri pentru km suplimentari chiar daca valoarea comenzii depaseste pragul de 500 lei + TVA.

Daca o comanda realizata urmeaza sa fie livrata catre o localitate cu numar de km suplimentari ( tarif suplimentar de 1 ron / km) contravaloarea km suplimentari nu va fi luata in calcul pana la suma de 500 de lei pentru livrari gratuite!


De asemenea, puteti ridica GRATUIT produsele de la sediul nostru, doar dupa ce ati primit CONFIRMAREA ca produsele Dvs. sunt pregatite pentru livrare, din partea www.ecolorat.ro.

Livrarea se face prin reteaua de distributie Sameday, in 48-72h.

Livrarea se face prin reteaua de distributie Cargus, in 48-72h.

De ce este important sa furnizati o adresa de email valida pentru comanda Dvs.:

Incepand cu 15 Noiembrie 2024 notificarile de la curier pentru livrarea comenzii Dvs vor fi transmise doar catre adresa de email utilizata in comanda Dvs pe eColorat.ro (fara SMS pe telefonul de contact).

De aceea este important sa fiti informat in timp util in ziua livrarii de catre curier via eMail.

MOMENTAN LIVRAM COMENZI DOAR PRIN SAMEDAY SI CARGUS!

LOGO-SAMEDAY-ECOLORAT           LIVRARE-CARGUS-ECOLORAT

Stabilirea curierului cu care se expediaza fiecare comanda se face de catre SC SMART MEDIA SRL.

Pentru comenzi mai mici de 500 Lei, se percepe o taxa de 19 Lei + tva* - pentru comenzile livrate prin Sameday.

Pentru comenzi mai mici de 500 Lei, se percepe o taxa de 21 Lei + tva* - pentru comenzile livrate prin Cargus.

Din considerente de logistica, in functie de volum, greutate si greutate volumetrica, este posibil ca unele produse comandate sa fie livrate in rola (taiate pe contur - in special in cazul produselor pe suport autocolant - gata pentru utilizare).

Atenție : pentru comenzi cu valori volumetrice peste standard sau cu valori de greutate / kg suplimentare pot fi calculate taxe suplimentare (inclusiv pentru comenzile cu valoare peste 500 ron, fără TVA, care îndeplinesc condițiile pentru livrare gratuită). Aceste taxe vor fi comunicate clientului prin suport email sau telefonic ( dacă există aceste informații de contact) și agreate cu clientul înainte de procesarea si livrarea comenzii/comenzilor pe eColorat.

Dacă preferați o altă firmă de curierat, vă rugăm să ne comunicați atunci cand lansati comanda!!!

Produsele va vor fi livrate cu conditia ca acestea sa fie achitate in avans (virament bancar), costul transportului fiind in sarcina dumneavoastra. In acest caz cumparatorul este obligat sa faca comandă de transport curierului agreat. Pentru acest tip de comenzi va rugam sa alegeti ca modalitate de plata TRANSFER BANCAR (NU ramburs) si sa precizati acest lucru la rubrica LASA UN MESAJ din PASUL 2 in timpul comenzii ( in aceasta situatie nu conteaza ce curier va fi selectat pentru comanda, urmand ca valoarea de transport adaugata automat la comanda prin Cargus sau Sameday sa fie dedusa din valoarea totala a comenzii).

(se aplică pentru comenzile pe eColorat realizate prin orice mijloace  / online direct de către client, prin email, prin suport chat sau WhatsApp sau telefonic).

NU LIVRAM COMENZI CU POSTA ROMANA!

Din considerente de logistică și costuri nu livrăm comenzi decât dacă acestea sunt preluate de către curierul comandat de client de la sediul eColorat ( str. Buziașului, nr.36, Lugoj, Timiș în intervalul luni - vineri, 10.00-15.00 și numai cu programarea ridicării coletului, urmând ca un reprezentant ecolorat să fie contactat telefonic și să fie agreat momentul preluării în prealabil de ridicare, de către curierul comandat de client). Pentru aceste comenzi livrate prin curier comandat de client este acceptata ca metoda de plata doar plata in avans, prin transfer bancar.

Nu răspundem în nici un fel pentru întârzieri apărute în acest caz și nici pentru orice tip de daune în legătură cu serviciile de curierat, contractul pentru livrarea în asemenea situații realizându-se exclusiv între clientul care a comandat produse comercializate pe ecolorat.ro și serviciile furnizate de către firma de curierat comandată de client. Este posibil ca în aceste situații să apară întârzieri mai mari iar comanda Dvs. să fie livrată cu întârziere.

Plata produselor comandate prin www.ecolorat.ro  se poate face astfel: in numerar la livrare, prin ordin de plata/transfer bancar in avans.

SC SMART MEDIA SRL Str. Buziasului, nr.36, Lugoj, Timis

CUI : RO17152135

Cod RC : J35/175/2005

Banca : Raiffeisen Bank : RO21 RZBR 0000 0600 2089 9538

Cont Trezorerie : RO24TREZ6235069XXX003149

Plata in numerar* se face la livrare, in lei, la valoarea din momentul confirmarii comenzii, catre comisionarul/curierul care efectueaza livrarea.

Exceptie: pentru livrarea in localitatile in care Sameday si/sau Cargus nu are sedii, plata transportului (numar de km suplimentari) intra in sarcina cumparatorului. Daca sunteti intr-o asemenea situatie inainte de livrarea comenzii catre Dvs. un reprezentant ecolorat.ro va contacteaza (fie prin email la adresa de email folosita in comanda, fie prin SMS sau mesaj via WhatsApp) pentru a va comunica aceasta informatie si pentru ca Dvs. sa confirmati trimiterea comenzii.

Exceptie: pentru livrarea in localitatile in care Cargus nu are sedii, plata transportului (numar de km suplimentari) intra in sarcina cumparatorului. Vezi aici lista sediilor Cargus.

Exceptie: pentru livrarea in localitatile in care Sameday nu are sedii, plata transportului (numar de km suplimentari) intra in sarcina cumparatorului. Vezi aici lista sediilor Sameday.

Plata prin ordin de plata se face in baza facturii proforme, emisa la finalizarea unei comenzi. Produsele se vor expedia numai dupa confirmarea primirii banilor in contul SMART MEDIA.

-----------------------

STATUS COMANDA : 

Comanda in procesare :  inseamna ca produsele comandate sunt in curs de a fi produse, preluate din stoc existent si impachetate : 48 - 72 ore (se calculeaza de la momentul comenzii Dvs. si se refera la intervale din zile lucratoare, L-V)

Orice comanda plasata de luni pana joi se prelucreaza in intervalul 10.00 - 16.00.

Comenzile sunt preluate de curier in fiecare zi de L-V pana in ora 12.00 (pentru comenzi livrate de Cargus) si pana in ora 14.00 (pentru comenzi livrate de Sameday).

Va rugam sa retineti ca orice comanda preluata de curier de la eColorat va avea un termen de livrare de 48-72 ore (acest termen se calculeaza doar pentru intervale cuprinse in zilele lucratoare, L-V).

Comenzile plasate Vineri , dupa ora 12.00 se prelucreaza in prima zi de Luni din saptamana care urmeaza. Aceste comenzi vor fi preluate de curier incepand cu ziua de Marti.

Comenzile plasate Sambata, Duminica sau in orice alta zi de sarbatoare legala vor fi prelucrate incepand cu prima zi lucratoare din intervalul urmator zilei de comanda.

NU SUNT PROCESATE COMENZI SAMBATA SI DUMINICA SAU IN ALTE ZILE DE SARBATORI LEGALE.

NU SUNT PRELUATE COMENZI DE LA ECOLORAT DE CATRE CURIER SI NU SUNT LIVRATE COMENZI DE CATRE CURIER SPRE CLIENT SAMBATA SI DUMINICA SAU IN ALTE ZILE DE SARBATORI LEGALE.

TERMENE PRIVIND LIVRAREA (se calculeaza dupa ce comanda Dvs. a fost procesata si a trecut in stadiul "Trimisa la curier" si se refera la intervale din zile lucratoare, L-V)

-------------

Important: Dacă există 1 comanda ( pentru acelasi client persoana fizica sau companie sau aceeasi adresa de livrare) de tip plata prin numerar la livrare refuzate fără motiv, ne rezervam dreptul să nu mai onorăm comenzile Dvs. în viitor.

Atunci cand primiti produsele comandate va rugam sa verificati cu atentie integritatea exterioara a coletului si apoi sa semnati de primire. Factura produselor comandate este atasata in format tiparit in colet.

Atentie - in cazul in care refuzati un colet, ecolorat.ro își rezerva dreptul de a nu mai onora alte comenzi ulterioare pentru acelasi client, persoana fizica / juridica si/sau aceeasi adresa de livrare.

Pentru a relua colaborarea va trebui sa achitati in avans contravaloarea transportului pentru coletul/comanda refuzat/a (tur - retur) precum si valoarea comenzii in curs prin transfer bancar.

In caz contrar nu vom procesa si nu vom livra nici o alta comanda pana la indeplinirea conditiilor anterior enuntate.

In situatia in care returnati o comanda (integral sau partial) din costul de returnare (daca se incadreaza in termeni si conditii de retur) al comenzii va fi dedusa valoarea de livrare a produselor, acest serviciu de cost livrare fiind un serviciu furnizat de o terta parte (firma de curierat) si care a fost deja realizat si furnizat clientului odata cu comanda initiala. Va fi rambursata clientului doar contravaloarea produselor livrate initial de ecolorat.ro

In situatia in care este returnata o comanda care a beneficiat de transport gratuit (in urma valorii comenzii sau a unei alte promotii) valoarea de livrare (in functie de curierul cu care a fost initial livrata comanda)(transport curier) va fi dedusa din valoarea totala a comenzii ( inclusiv km suplimentari sau costuri suplimentare de transport).

Daca livrarea realizata de catre serviciul de curierat selectat a fost refuzata de client sau livrarea nu s-a putut realiza din orice motive ce nu pot fi imputate eColorat sau serviciului de curierat vom putea sa retrimitem comanda Dvs contra cost cu o noua taxa de livrare pe care clientul se angajeaza sa o achite in avans prin transfer bancar inainte de momentul noii livrari.

Costul de livrare pentru aceasta retrimitere a comenzii va fi calculat si comunicat clientului. Noua livrare se va face cu acordul clientului doar dupa achitarea sumei de livrare.

Exemplu: ati realizat o comanda cu plata ramburs a sumei de 60 lei - livrarea initiala a fost refuzata de client - comanda va putea fi livrata din nou doar daca va fi achitata suma comenzii - doar prin transfer bancar - la suma de 60 lei se va adauga noua taxa de livrare de 25 lei = de achitat in avans prin transfer bancar 81 lei. 

Este foarte important pentru noi ca toti clientii nostri sa fie multumiti si sa aiba o experienta buna comandand pe ecolorat.ro

De aceea va rugam sa ne semnalati orice problema intampinati in procesul de comanda si pana la primirea comenzii Dvs. cu un mesaj trimis prin formularul de Contact.

În cazul în care produsul/produsele/comanda ajunge în stare bună dar refuzați livrarea, nu veți mai putea utiliza plata prin numerar la livrare în viitor.

Dacă v-ați răzgândit, vă recomandăm să ne contactați înainte cu email la info@ecolorat.ro sau telefonic la 0730 372 355 (luni - vineri 10.00 - 15.00).

Dacă pachetul încă nu a fost expediat , vă putem ajuta să anulați comanda.

Livrare : ultima actualizare : 24 Aprilie 2025

Atentie - Lista de localitati pentru care livrarea se va efectua in agentia din zona

(aceasta lista nu este finala si pot fi cazuri in care se livreaza comenzi in agentii de zona si pentru alte destinatii unde firmele de curierat nu au livrare): 

Braila (se livreaza in locatia / filiala / agentia Braila)

Localitatea / nr. km suplimentari / cod postal

Agaua 85 km 817046

Bandoiu 100 km 817081

Frecatei 95 km 817045

Marasu 85 km 817080

Plasoiu 87 km 817212

Tacau 90 km 817086

Titicov 85 km 817051

Curtea de Arges (se livreaza in locatia / filiala / agentia Curtea de Arges)

Locatia / nr. km suplimentari / cod postal

Hotel Vidraru 40 km

Hotel Valea cu Pesti 52 km

Hotel Cumpana 55 km

Hotel Piscul Negru 70 km

Conacul Ursului 75 km

Cabana Capra 77 km

Manastire Piscul Negru 72 km

Manastirea Sf. Ion Botezatorul 70 km

Tulcea (se livreaza in locatia / filiala / agentia Tulcea)

Localitatea / nr. km suplimentari / cod postal

Baltenii de Jos 45 km 827131

C.A. Rosetti 100 km 827015

Caraorman 50 km 827061

Cardon 80 km 827016

Ceatalchioi 40 km 827040

Chilia Veche 80 km 827050

Crisan 40 km 827060

Gorgova 60 km 827136

Ilganii de Jos 45 km 827171

Ilganii de Sus 40 km 827137

Jurilovca 60 km 827115

Letea 120 km 827017

Maliuc 30 km 827135

Mila 23 40 km 827062

Ostrov Tataru 75 km 827052

Pardina 60 km 827180

Partizani 40 km 827138

Patlageanca 30 km 827041

Periprava 120 km 827018

Plauru 55 km 827042

Salceni 45 km 827043

Sfantu Gheorghe 80 km 827195

Sfistofca 110 km 827019

Sulina 70 km 825400

Tatanir 70 km 827053

Tudor Vladimirescu  820001

Uzlina 50 km 827157

Vulturu 50 km 827139

Macin - se va livra in/din :

Agentia teritoriala BRAILA 19 KM suplimentari